دانلود رمان افعی از گیسو خزان

بازدید: 1,289
دیدگاه: 0
نویسنده: میثم
تاریخ انتشار: 24 مارس 2024

دانلود رمان افعی از گیسو خزان

توضیحات مهم رمان افعی

دانلود رمان افعی از گیسو خزان که جزء پرفروش ترین رمان های اختصاصی نشر مجازی باغ استور است فقط از طریق اپلیکیشن تخصصی رمانخوانی ما امکان پذیر است. نسخه اصلی این رمان فقط در وبسایت ما منتشر شده است و بقیه مراجع دانلود مورد تایید نویسنده نیستند.

موضوع اصلی رمان افعی

رمان افعی داستان دختریه که دور از خانواده دانشجوی یه شهر دیگه اس که اونجا به یکی از استاداش علاقه مند می شه.. استادش هم دست رد به علاقه اش نمی زنه.. تا وقتی ازش دعوت می کنه بره خونه اش و اون جا می فهمه که استادش به تمایلات عجیب و غیر ملموسی گرایش داره و ازش می خواد که…

هدف نویسنده از نوشتن رمان افعی

در رمان افعی سعی کردم تا جایی که در توانم بود و اطلاعاتم اجازه می داد درباره اعتیاد و معضلاتی که به همراه داره حرف بزنم و رو زندگی این افراد به خصوص اونایی که از سر اجبار درگیرش می شن صحبت کنم.

خلاصه رمان افعی

حنا دختری که توی دانشگاه به کیاراد استادش علاقه مند می شه و پیشنهاد استادش برای شروع رابطه رو قبول می کنه.. تا وقتی به دعوت استادش می ره خونه اش و متوجه تمایلات کیاراد که برای حنا غیر متعارف بود می شه و با حال خراب از خونه اش می زنه بیرون و از هوش می ره..

ولی یکی که تا اون جا دنبالش رفته اون و برش می گردونه خونه و حنا بعد از به هوش اومدن می فهمه که اون آدم…

مقداری از متن رمان افعی

سرم و بالا گرفتم که دیدم علاوه بر لحنش نگاهشم مهربون تر شده.. دیگه سوراخ نمی کرد نقطه نقطه صورتم و.. نوازش اسم بهتری بود برای حسی که از نگاه کردنش می گرفتم..
گلوم و صاف کردم این سکوت و بشکنم و حرفی بزنم که خودش پیش دستی کرد:
– رفتار اون روزمم فراموش کن.. یعنی فراموش نکن.. از قصد اون درخواست و ازت داشتم.. ولی نه با اون منظوری که اون روز به زبون آوردم!
نگاه متعجبم و دوختم به صورتش تا خودش بگه چرا از قصد همچین کاری کرده که یه کم سرش و نزدیک تر آورد و من بدون تلاش برای عقب کشیدن سرم حداقل برای حفظ آبرو تو محل تحصیلم.. عضلات گردنم و سفت و محکم نگه داشتم تا یه بار دیگه با عکس العملام باعث سوء تفاهمش نشم..
اون لحظه آبرو برام هیچ اهمیتی نداشت.. فقط ذهنیت این آدم نسبت به خودم مهم بود..
– فکر می کنی.. اگه فقط شماره ات و برای همون کاری که گفتم می خواستم.. نمی تونستم با یه کم پرس و جو از پرونده دانشجویی در بیارم؟

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 1399
  • فرمت : pdf
  • حجم فایل : 900 کیلوبایت
  • پسورد: ندارد
باکس دانلود
پسورد: ندارد
راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

*درصورتی که علاقمند به همکاری هستید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.
*لطفا درصورتی که نویسنده اثر هستید بر روی دکمه بالا کلیک کنید و با ارسال تیکت، درخواست حذف اثر را با ارائه دلیل و مستندات لازم ارسال کنید.
*اکثر فایل های سایت بدون پسورد می باشند و اگر هم فایلی پسورد داشته باشد، معمولا آدرس سایت یعنی www.romandoost.ir است.

امتیاز دهید

1/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
کانال تلگرام رمان دوست